Specjalista ds. Obsługi Klienta – język niemiecki ( linie lotnicze)

Oferta pracy z dnia: 2018/11/08
Oferta ważna do dnia: 2018/12/09
Pracodawca: Inter-Recruitment.pl
Miejsce pracy: Warszawa
Rodzaj pracy: Stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Obsługa Klientów europejskich linii lotniczych (Niemcy, Austria, Szwajcaria) 

Nasz Klient jest jednym z największych usługodawców w zakresie customer care w Europie. W 30 państwach na całym świecie pracuje około 20.000 pracowników w 40  oddziałach firmy. Grupa jest na rynku od 15 lat i w tym czasie rozwinęła swoją działalność od usług call center do pierwszej klasy usługodawcy w zakresie multichannel solutions. Rozsądne rozwiązania oraz pozytywne spostrzeganie marki przez Klienta od początku były w firmie na pierwszym miejscu.Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:

  • Pomoc Klientom europejskich linii lotniczych (Niemcy, Austria, Szwajcaria)
  • Odbieranie telefonów przychodzących w języku niemieckim (np. zmiany w lotach, doradztwo)
  • Odpisywanie  Klientom na e-maile w języku niemieckim
  • Kontakt pisemny z działem technicznym, reklamacji, PR w języku niemieckim 

Oczekiwania:

  • Znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (poziom C1) 
  • Dyspozycyjność (40 h tygodniowo) 
  • Mile widziane doświadczenie w telefonicznej/e-mailowej obsłudze klienta.

Oferta:Obsługa Klientów europejskich linii lotniczych (Niemcy, Austria, Szwajcaria)  
Nasz Klient jest jednym z największych usługodawców w zakresie customer care w Europie. W 30 państwach na całym świecie pracuje około 20.000 pracowników w 40  oddziałach firmy. Grupa jest na rynku od 15 lat i w tym czasie rozwinęła swoją działalność od usług call center do pierwszej klasy usługodawcy w zakresie multichannel solutions. Rozsądne rozwiązania oraz pozytywne spostrzeganie marki przez Klienta od początku były w firmie na pierwszym miejscu.  
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
Pomoc Klientom europejskich linii lotniczych (Niemcy, Austria, Szwajcaria) Odbieranie telefonów przychodzących w języku niemieckim (np. zmiany w lotach, doradztwo) Odpisywanie  Klientom na e-maile w języku niemieckim Kontakt pisemny z działem technicznym, reklamacji, PR w języku niemieckim    
Znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (poziom C1)   Dyspozycyjność (40 h tygodniowo)   Mile widziane doświadczenie w telefonicznej/e-mailowej obsłudze klienta.  
Umowę o pracę z atrakcyjnym wynagrodzeniem ( Wynagrodzenie: 4 – 6 tys. zł) Pakiet benefitów Życzliwą atmosferę i możliwość rozwoju Stały kontakt z językiem niemieckimKontakt:Wyślij Cv już dziś!Oddzwonimy ze szczegółami!

Kontakt:
Inter-Recruitment.pl
Warszawa
http://www.inter-recruitment.pl