Specjalista ds. obsługi klienta indywidualnego

Oferta pracy z dnia: 2019/01/11
Oferta ważna do dnia: 2019/02/10
Pracodawca: ManpowerGroup Sp. z o.o.
Miejsce pracy: Warszawa
Numer referencyjny: SOK/014/AMA
Rodzaj pracy: Stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Manpower (Agencja zatrudnienia – numer certyfikatu 412) to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Obecnie dla jednego ze swoich Klientów poszukuje osób na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta indywidualnego

Twoje zadania:

  • Obsługa klienta w zakresie rozwiązywania problemów technicznych oraz reklamacji (połączenia przychodzące)
  • Telefoniczny oraz mailowy kontakt z klientem
  • Telefoniczne badanie jakości obsługi zewnętrznego zespołu technicznego
  • Współpraca z innymi działami firmy

Nasza oferta:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową za pośrednictwem Manpower
  • Możliwość dalszego rozwoju w strukturach firmy (zależy nam na długotrwałej relacji)
  • System premiowy, który sprawiedliwie wynagrodzi Twoje zaangażowanie
  • Świetną atmosfera pracy
  • Międzynarodowe środowisko, w którym rozwiniesz swoje kompetencje
  • Pracę we wspólnym tworzeniu nowoczesnego zespołu obsługi klienta – unikatowym projekcie na skalę światową
  • Atrakcyjną lokalizację – Warszawa Wola
  • Dostęp do atrakcyjnych benefitów (m.in. prywatna opieka medyczna oraz karta sportowa, atrakcyjne zniżki na produkty firmowe)
  • Biuro dopasowane do potrzeb osób niepełnosprawnych
  • Liczne szkolenia oraz mentorskie wsparcie doświadczonych konsultantów
  • Wyjścia całym zespołem do Taste center, gdzie można wziąć udział w pokazach gotowania

Czego oczekujemy:

  • Uśmiechu na twarzy, pozytywnego podejścia, otwartości i chęci rozwoju
  • Rocznego doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta
  • Mile widziane doświadczenie w sprzedaży telefonicznej
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Wysokiej kultury osobistej i profesjonalizmu
  • Bardzo dobrej dykcji oraz umiejętności poprawnego pisania w języku polskim