Specjalista ds. obsługi klienta

Ogłoszenie nieaktualne!
Pracodawca: ManpowerGroup Sp. z o.o.
Miejsce pracy: Warszawa
Numer referencyjny: CSR/037/MKO
Rodzaj pracy: Stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Manpower ( nr. certyfikatu – 412 ) to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami.
Specjalista ds. obsługi klienta

Czujesz się świetnie w obsłudze klienta? Masz doświadczenie i chcesz spróbować swoich sił w dużej, międzynarodowej firmie? To jest oferta dla Ciebie!

Do Twoich zadań należeć będzie:

  • Procesowanie zamówień: od przyjęcia od Klienta, wprowadzenia do systemu, monitorowania statusu aż do wystawienia faktury
  • Rozwiązywanie pytań od Klientów dot. zamówień oraz dokumentacji
  • Obsługa problemów oraz dbanie o ich sprawne wyjaśnienie
  • Wsparcie administracyjne (dbanie o bazę danych w SAP, procesowanie dokumentacji)
  • Tworzenie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami
  • Dbanie o prawidłowy przepływ informacji między działami

Czego oczekujemy?

  • Bardzo dobrej znajomości j. angielskiego (min. B2)
  • Doświadczenia w obsłudze Klienta (min. 1 rok)
  • Wykształcenia wyższego lub w trakcie studiów
  • Znajomości pakietu MS Office
  • Bardzo dobrej organizacja pracy
  • Komunikatywności i proaktywnej postawy wobec Klienta

Co możemy zaoferować w zamian:

  • Umowę o pracę i stałe godziny pracy
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Stacjonarną pracę od poniedziałku do piątku
  • Ogromną możliwość rozwoju w międzynarodowej firmie
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Przyjazne środowisko pracy
  • Możliwość korzystania z j. angielskiego w codziennej pracy
  • Wzbogacenie Twojego doświadczenia w dynamicznie rozwijającej się marce