Specjalista ds. obsługi klienta

Ogłoszenie nieaktualne!
Pracodawca: ManpowerGroup Sp. z o.o.
Miejsce pracy: Warszawa
Numer referencyjny: SDO/014/KGŁ
Rodzaj pracy: Stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Opis firmyManpower (Agencja zatrudnienia – numer certyfikatu 412) to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Obecnie dla jednego ze swoich Klientów poszukuje osób na stanowisko:ObowiązkiZadania:

  • Obsługa klienta w zakresie: rozwiązywania problemów technicznych, reklamacji, napraw (gwarancyjnych oraz pozagwarancyjnych)
  • Telefoniczny oraz mailowy kontakt z klientem
  • Badanie jakości obsługi zespołu technicznego
  • Sprzedaż materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów, przedłużonych gwarancji, części zamiennych (połączenia przychodzące)
  • Współpraca z innymi działami firmy (dział techniczny, marketing itp.)
  • Realizowanie KPI

WymaganiaWymagania:

  • Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta oraz sprzedaży – minimum 6 miesięcy
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (min. B1)
  • Wysoka kultura osobista
  • Bardzo dobra dykcja
  • Umiejętność pracy w grupie
  • Otwartość na zdobywanie nowej wiedzy oraz doświadczenia zawodowego

OferujemyOferta:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową
  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz system premiowy
  • Praca nieopodal Centrum – Metro Rondo Daszyńskiego
  • Dostęp do benefitów dodatkowych
  • Praca w systemie zmianowym
  • Praca na pełny etat lub pół etatu – elastyczny grafik